NhacCuaTui

Nghe nhạc MIỄN PHÍ

Tải ngay

Từ khóa hot

Sorry, this content is currently not available in your country due to its copyright restriction, you can choose other content. Thanks for your understanding!

Cung cấp bởi:

Đăng tải bởi: taitpt

Thể loại: Video Pop

Nhạc sĩ: Đang Cập Nhật

Lời nhạc

(Can we go, hey Wiz? No..dont play.. dumb drums) (Agnez Mo)
I got dollars, could you imagine ?
They givin' love to win an independent woman
I'm VIP, so they cant see me
I'll be like "DANG!! now they tryna hit on.. me" But I just doin' up. me don't care about 'em.
It's like I'm on the cloud, me don't care bout 'em (Damn)
I got it from my mama, I think of everythin'.
Everythin' they keep their eyes.. on me. I,I,I I gotta make, he know that
He know that he prolly has no chance.
But he keep lookin' lookin' lookin' for that deep
That he can get a little try (ge-ge-get a little try) I see you're lookin' at my curves, coke bottle
I see you're lookin' at my curves, coke bottle
I got that bounce, some box, same poppin' like a rubbaband
I got that bounce, some box, same poppin' like a rubbaband 2x (Timbaland)
Can you pop it like I'm a rubbaband on the trip for me ?
You dropped it to the floor, babe bring It back to me.
But man in 'em world, gotta pop what 'em would be .
The girls make me go crazy.
That's why its B an insane. Oh coke bottle shake, yeah they screamin' on my name.
But, wait wait, she says she got on me.
The way she move it, move it, move it got me in the trance.
I gotta, I gotta tell her that I'm a fan. Yes sir! (Agnez Mo)
Fast car, you'd never catch me,
He lookin' hot..
He need a neck prey..
Is it cause seperate in our official outfit on me?
Get away!
(Dont touch me, don't touch me) I,I,I I gotta make, he know that
He know that he prolly has no chance.
But he keep lookin' lookin' lookin' for that deep
That he can get a little try (ge-ge-get a little try) I see you're lookin' at my curves, coke bottle
I see you're lookin' at my curves, coke bottle
I got that bounce, some box, same poppin' like a rubbaband
I got that bounce, some box, same poppin' like a rubbaband 2x (T.I)
Yep, okay, you strip Agnez shift me
I love it broadband pop on pic G
The hard rock on' give me
Brand fifth G was Jay sh*t free
I cant drop my time, waste time for trunk your plankly bad tho
Even a chick got decide too,
But no no matter how I f*ck it.
I cant, I-N-G, but I asked somebody
Hold on shawty, holdin' your back
Got a 4 fools, let it go, get it back
But They asked Timbo, he knows I'm back
He was lookin' at A-M-O bring the cup
Grab by me, but I aint go
He wouldn't go as what different us
She said you sharp, so goin' up bringin' it up to wolrd. (Agnez Mo)
I see you're lookin' at my curves, coke bottle
I see you're lookin' at my curves, coke bottle
I got that bounce, some box, same poppin' like a rubbaband
I got that bounce, some box, same poppin' like a rubbaband 2x Imma get it real good, make it go, back and forth
Imma get it real good, make it go, side to side 2x

Đăng nhập

00:00

Đang nghe

  • 00:00